حرف دل
اینجا خاطراتـــــــه که ماندگار میشه
تاریخ : 15 / 9 / 1391
نویسنده : (مرضیه خانوم

 

ساعت مچی به درد کسی میخوره که نگران دیر رسیدن یکی باشه

واسه من تو این دانشگاه لعنتی اضافه وزن محسوب میشه :| !

 

 

به سلامتی کاج که تو اوج یخ بندون زمستون ذات سبزش رو نشون میده
وگرنه تو تابستون که هر علف هرزی ادعای سبزی داره

کاجای نزدیک سایت ادبیات خیلی خوشگل شدن . . . !

مدانی!!!!

اینترنت اکسپلورر، بهترین مرورگر است

براى دانلود کردن یک مرورگر دیگر !

درسته موافقم

:D

 

میگویند شکستنی رفع بلاست ، ای “دل” تحمل کن شاید حکمتیست !

میدونم سخته ولی تحمل کن

خواهش...

 

بی‌ تو مهتاب شبی باز از آن کوچه گذشتم فکر نکن یاد تو بودم داشتم اونجا ول می‌گشتم ....

اخه گردش شبانه بیشتر خوشم میااد

 

خدایا خیلیا دلمو شکستن

 بیا با هم بریم سراغشون

من نشونت میدم تو ببخششون

قبوول؟؟؟

 

 

برگ های پاییزی

سرشار از شعور ِ درخت اند

و خاطرات ِ سه فصل را بر دوش می کشند

آرام قدم بگذار ….

بر چهره ی تکیده ی آن ها

این برگها حُرمت دارند..

درد ِ پاییز ،درد ِ ” دانستن ” است

 

 

 




|
امتیاز مطلب : 10
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
مطالب مرتبط با این پست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
سحر در تاریخ : 1391/9/19/0 - - گفته است :
عالی بود.................پاسخ تشکر تشکر من متعلق به همه شما ها هستم

<-CommentGAvator->
رضا در تاریخ : 1391/9/18/6 - - گفته است :
جالب بود

فکر کنم فقط همین یه دونه به سلامتی رو جا انداخته بودم
پاسخ:اره من امارشونو داشتم نبوده اصلا این تازه ساخته ها

<-CommentGAvator->
دوست همیشگی تو.... در تاریخ : 1391/9/17/5 - - گفته است :
مرضیه زود فراموشم کردی....پاسخ:هااااااااااااااان؟؟؟ یه نشونه ای چیزی

<-CommentGAvator->
دوست همیشگی تو.... در تاریخ : 1391/9/15/3 - - گفته است :
یادی از منم بکن مرضیه .....پاسخ: کدوم دوووستم؟؟؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








آخرین مطالب